D&D, figurafestés , társasjáték

2022. január 31. 12:57 - ironman3843

Bogármedvék felújítva

 

psx_20220131_120824.jpg

Nemrég kezembe akadtak a pár éve kifestett Temple of Elemental Evil társasjáték bugbear figurái. Úgy döntöttem megérdemelnek egy kis felújítást...

A régi festék lemosásával már meg sem próbálkoztam, eddig minden módszer kudarcot vallott amit kipróbáltam (valószínűleg a lakkozás miatt), ehelyett megpróbáltam a régi lakkrétegre ráfesteni, ami végül sikerült is.

bogarmedve_1.jpg

Előző állapotukban

 

Új szemeket kaptak, sötét hajat, fekete páncélt, némi vért a fegyvereikre és egy fekete bemosást a bundájukra. Az eredeti talpakat levágtam és új talapzatra költöztettem őket. Előzőleg üres bal kezükbe pedig warhammer orkoktól kölcsönzött pajzsokat kaptak ( az eredeti figurák úgy néztek ki, mintha pajzshoz tervezték volna őket, csak a végén elfeledkeztek volna róla).

psx_20220131_120929.jpg

 

psx_20220131_121009.jpg

psx_20220131_121103.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kazamatakesszornyfigurak.blog.hu/api/trackback/id/tr8617002408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
D&D, figurafestés , társasjáték
süti beállítások módosítása