D&D, figurafestés , társasjáték

2022. január 17. 15:07 - ironman3843

Sírbolt őrző csontváz

Skeletal Tomb Guardian

 

A WarlordsErehwon csontvázakból korábban már kifestettem pár darabot, most próbaképp összeállítottam egy négykezű példányt. Az interneten utánanézve szembesültem vele, hogy ezt sem én találtam fel :(

tomb_guardian_1.jpg

 Hát nem szeretném ha szembejönne velem egy sötét kriptában :)

psx_20220117_144958.jpg

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kazamatakesszornyfigurak.blog.hu/api/trackback/id/tr9716816306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
D&D, figurafestés , társasjáték
süti beállítások módosítása